مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود اسکریپت آپلودسنتر Picturish – قابلیت ویرایش عکس

Picturish نام یک اسکریپت تجاری بر پایه PHP می باشد که توسط فریم ورک قدرتمند laravel کد نویسی شده شده است و با نصب آن می توانید یک وب سایت میزبانی فایل و تصاویر با قابلیت ویرایش تصاویر و مدیریت کامل را راه اندازی کنید کنید.

در Picturish کاربران برای استفاده از تمامی امکانات ابتدا باید عضو سیستم شوند که همچنین در این اسکریپت قابلیت عضویت از طریق شبکه های اجتماعی مثل توییتر و فیس بوک و همچنین گوگل نیز فراهم شده است که کاربران به راحتی با وارد شدن به حساب کاربری خود و تایید حساب کاربری خود می توانند وارد سیستم شوند.

download-picturish-v1-3-codecanyon-premium-image-hosting-editing-and-sharing-php-script

از قابلیت های برجسته این اسکریپت می توان به قابلیت دسته بندی موضوعی تصاویر، قابلیت وایریش تصاویر و برش تصاویر، داشبورد مدیریتی بسیار قدرتمند، آنالیز حرفه ای وب سایت بر روی موتور های گوگل همراه با نمایش طرح گرافیکی در کنترل پنل مدیریت و… اشاره کرد.

یکی از امکاناتی که سیستم Picturish را از دیگر رقبا متمایز کرده است، بخش ویراشگر حرفه ای تصاویر می باشد که در بالا به آن اشاره کردیم. در این سیستم کاربران پس از آپلود عکس به راحتی می توانند عکس مربوطه را به صورت آنلاین برروی سایت ویرایش کنند و خروجی آن را به صورت نمایشی و لینک دریافت کنند.

نام کاربری و رمز عبور پیش نمایش

پس از کلیک بر روی دموی این سیستم، برروی گزینه Create Demo Account کلیک کنید تا یک اکانت برای شما ایجاد شود و به راحتی تمام بخش های سیستم Picturish مشاهده کنید. برای مثال ما نام کاربری lfrnuqhhhl@demo.com و رمز demo را دریافت کرده ایم.

نوشته شده در اکتبر 14, 2016 / 3,008 نمایش / کد مطلب : 15656

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

92 − 89 =