مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه پیشنهاد شگفت انگیز و تخفیف گروهی برای وردپرس و ووکامرس

راه اندازی بخش پیشنهاد شگفت انگیز و تخفیف گروهی مانند دی جی کالا!

اگر قصد راه اندازی وب سایت فروشگاهی را دارید، برای طراحی سایت فروشگاهی می توانید از سیستم های مدیریت محتوای مختلفی استفاده کنید. برخی از این سیستم ها مخصوص طراحی فروشگاه هستند و برخی نیز برای راه اندازی هر نوع سایتی مناسب هستند. یکی از بهترین راه های طراحی سایت فروشگاهی استفاده از وردپرس و افزونه ووکامرس می باشد که در مطلب راه اندازی فروشگاه حرفه ای در وردپرس با افزونه ووکامرس به معرفی آن پرداختیم.

اگر برای راه اندازی فروشگاه تان از ووکامرس استفاده کرده اید، اکنون می توانید برای طراحی بخش پیشنهاد ویژه و تخفیف گروهی مانند سایت دی جی کالا از افزونه پیشنهاد شگفت انگیز و تخفیف گروهی برای وردپرس و ووکامرس استفاده کنید.

افزونه-پیشنهاد-شگفت-انگیز-تخفیف-گروه

با استفاده از افزونه Pricing Deals for WooCommerce می توانید قابلیت حراجی و بخشی مانند پیشنهادات شگفت انگیز سایت دی جی کالا را به فروشگاهتان اضافه کنید. اگر می خواهید بخش تخفیف گروهی محصولات تان دقیقا مشابه سایت دی جی کالا باشد علاوه بر افزونه وردپرس و ووکامرس تخفیف گروهی باید از پلاگین تب بندی جی کوئری نیز استفاده کنید.

برخی از قابلیت های افزونه پیشنهاد شگفت انگیز Pricing Deals for WooCommerce

  • قیمت گذاری پویا
  • قیمت گذاری عمده فروشی
  • قابلیت دسته بندی برای محصولات دارای تخفیف و پیشنهاد شگفت انگیز
  • قابلیت قیمت گذاری به صورت فله ای
  • سازگاری با ووکامرس نسخه ۲/۲ به بالا
  • و …
نوشته شده در سپتامبر 6, 2016 / 5,061 نمایش / کد مطلب : 15397

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =