مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه وردپرس OptinMonster برای ساخت پاپ آپ های حرفه ای

افزونه وردپرس OptinMonster برای ساخت پاپ آپ های حرفه ای

 

افزونه وردپرس OptinMonster برای ساخت پاپ آپ های حرفه ای

یکی از برترین افزونه های وردپرس سال ۲۰۱۴ ، همین افزونه بود . با استفاده از این پلاگین قادر خواهید بود فرم های زیبا و کاربرپسند را در قالب پاپ آپ های بسیار زیبا با افکت های جالب در وب سایت وردپرسی خود قرار دهید . قابلیت های بسیار این افزونه ، برتریش را نسب به سایر پلاگین های مشابه به خود ثابت می کند . از جمله امکانات این افزونه می توان به رابط کاربری بسیار ساده و زیبایش اشاره کرد . ساختن فرم ها با حداکثر امکانات مدیریتی ، کار با پلاگین را بسیار دلنشینتر می کند .

در بخش مدیریت پلاگین شما قادر خواهید بود فرم خود را به ۶ حالت لایت باکس ، فوتر بار ، اسلاید ، ابزارک سایدبار ، در ادامه مطالب ، پاپ آپ تمام صفحه قرار دهید . همچنین در پلاگین OptinMonster این امکان وجود دارد که لایت باکس را برای یک برگه یا یک نوشته و یا یک دسته خاص قرار دهید و فقط در همان صفحه نمایش داده شود و یا این که برای هر دسته ، برگه و نوشته لایت باکس مربوط به خود را قرار دهید . این قابلیت می تواند برای خیلی ها خیلی کاربردی واقع شود . برای مثال شما یک فروشگاه دارید و می خواهید در دسته بندی ” ساعت ” ، یک ساعت پرفروش را و در دسته بندی ” صوتی تصویری ” یک تلویزیون جدید را به کاربر به صورت لایت باکس معرفی کنید . این قابلیت برای شما در این پلاگین فراهم شده است

توسط این پلاگین قادر خواهید بود یک خبرنامه ایمیلی نیز طراحی کرده و در سایت خود قرار دهید . طبق آمار های سازنده این پلاگین استفاده از این امکان برای فروشگاه ها و وب سایت های تجاری ، بسیار کاربردی بوده و بیشتر کاربران انها را به مشتری تبدیل می کند ، تصویر زیر آمار وب سایت optinmonster.com است که بخش آبی رنگ مربوط به قبل از استفاده از پلاگین و بخش سبز رنگ مربوط به بعد از استفده از این پلاگین است .

افزونه وردپرس OptinMonster برای ساخت پاپ آپ های حرفه ای

آمار ها نیز از دید این پلاگین مخفی نمی مانند . تمامی کلیک ها ، نمایش ها ، عضویت ها و … در بخش مربوط به آمار اسکریپت به شما نمایش داده خواهد شد . اگر شما یک مدیر و یک وبمستر حرفه ای باشید ، خیلی راحت از طریق این آمار ها می توانید وب سایت خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید .

افزونه وردپرس OptinMonster برای ساخت پاپ آپ های حرفه ای

نوشته شده در آوریل 17, 2015 / 14,245 نمایش / کد مطلب : 12246

یک دیدگاه در “افزونه وردپرس OptinMonster برای ساخت پاپ آپ های حرفه ای”

  1. با سلام
    ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

53 − = 50