مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه وردپرس درج خودکار مطالب از فید Automatic نسخه ۳٫۱۳٫۰

افزونه وردپرس درج خودکار مطالب از فید Automatic نسخه 3.13.0

افزونه وردپرس درج خودکار مطالب از فید Automatic نسخه ۳٫۱۳٫۰

درج مطالب فید ( RSS ) سایت های دیگر ، تصاویر اینستاگرام ، پست های فیسبوک ، تصاویر فلیکر ، پین های Pinterest ، ویدیو های یوتیوب و Vimeo ، محصولات آمازون ، Clickbank و ebay به صورت کاملا خودکار و اتوپایلوت . یعنی فقط کافیه این افزونه را بر روی وردپرس خود نصب کرده و تعدادی RSS به آن بدید و منتظر درج مطالب به صورت خودکار در وب سایت خود باشید . این افزونه به صورت ۲۴ ساعته فعال و به صورت خدمار بلافاصله بعد از قرارگیری مطالب در فید سایت های ثبت شده ، در سایت شما نیز قرار خواهد گرفت . این افزونه از وردپرس مالتی یوزر نیز پشتیبانی می کند .

موفق و سربلند باشید

نوشته شده در آگوست 1, 2015 / 3,473 نمایش / کد مطلب : 12552

یک دیدگاه در “افزونه وردپرس درج خودکار مطالب از فید Automatic نسخه ۳٫۱۳٫۰”

  1. سلام . سایت خیلی خوبی دارید. همیشه استفاده میکنم از مطالبتون. اگر میتونید و براتون مقدوره از سایت خبرگزاری فرهنگیان که نوپاست و متعلق به معلمین و فرهنگیان عزیز و زحمتکشه و نیاز به حمایت شما داره حمایت کنید. میتونید لینک این خبرگزاری رو با هر عنوان که دوست دارید در سایت خودتون قرار بدید. بسیار تشکر

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 + = 33