مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه وردپرس دانلود منیجر Onyx Files

افزونه وردپرس دانلود منیجر Onyx Files

افزونه وردپرس دانلود منیجر Onyx Files

اگر از آن دسته از وب سایت های دانلود وردپرسی هستید که می خواهید آمار تعداد دانلود فایل های داخل وب سایت خود توسط کاربران را بدانید ، استفاده از این افزونه را به شما پیشنهاد می کنم . با استفاده از این افزونه شما ابتدا فایل خود را در بخش مدیریت افزونه در داخل افزودن مطلب جدید اپلود کرده و شورت کد تولید شده را در هر جای نوشته خود جهت درج لینک دانلود می توانید قرار دهید . همچنین این افزونه با استایلی بسیار زیبا و کاربر پسند لینک دانلود و حجم فایل + تعداد دفعات دانلود شده را به کاربران نمایش می دهد . اگر یکی از مطالب شما دارای چندین پارت دانلود هستش ، این افزونه این قابلیت را به شما می دهد که دانلود های چند پارتی را نیز در یک شورت کد قرار داده و دانلود را برای کاربران بسیار ساده تر کنید .

یکی دیگر از قابلیت های این افزونه ، امکان ارسال لینک دانلود به ایمیل را نمایش لینک دانلود بعد از تایید ایمیل فعال سازی هستش که به احتمال زیاد این گزینه برای بسیاری از شما کاربردی خواهد بود چون با این کار هم لینک دانلود رو به کاربر دادید هم ایمیل واقعی کاربر جهت استفاده های خبرنامه ای و تبلیغاتی کاربران را نیز به دست آورده اید .

 

نوشته شده در ژوئن 6, 2015 / 3,211 نمایش / کد مطلب : 12423

یک دیدگاه در “افزونه وردپرس دانلود منیجر Onyx Files”

  1. سلام ممنون
    من افزونه را نصب وفعال کردم توضیحات اول شما درست وخوب کار می کند ولی قسمت ایمیل را که می زنم فایل دانلود نمیشه
    تنظیمات خاصی داره منون از راهنمایی شما

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 3