مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه وردپرس دانلود به ازای عضویت در شبکه اجتماعی

دانلود به ازای عضویت در شبکه اجتماعی!

از محبوب ترین انواع بازاریابی اینترنتی میتوان به بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی اشاره کرد، این نوع بازاریابی توسط کاربران به صورت خودکار صورت میگیرد به این شکل که بازدیدکنندگان و کاربرانی که به دنبال فایل یا مطالب خاصی هستند به اجبار باید یکی از مقالات سایت را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا بتوانند فایل مورد نظر را دانلود کنند و با اینکار به انتشار ویروسی شکل مطلب در شبکه های اجتماعی کمک میکنند. در wordpress نیز میتوان توسط افزونه های دانلود فایل در وردپرس به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی فیس بوک، گوگل پلاس و توئیتر چنین قابلیت کاربردی را ایجاد کرد. در این مطلب از وان اسکریپت به معرفی و آموزش تنظیم افزونه Social Viral Downloader می پردازیم تا بتوانید امکان دانلود بعد از اشتراک گذاری مطالب در سایت را فراهم کنید پس تا انتها همراه ما باشید.

افزونه-وردپرس-دانلود-ازای-عضویت-ش

افزونه دانلود فایل در وردپرس به ازای اشتراک گذاری در فیسبوک، گوگل پلاس و توئیتر

توسط افزونه Social Viral Downloader میتوان کاربران را جهت دانلود فایل مورد نظرشان مجبور به اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی کرد. از قابلیتهای این پلاگین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ایجاد محدودیت برای ip های دلخواه
  • قابلیت دانلود بعد از اشتراک گذاری در یکی از شبکه های اجتماعی فیسبوک، توئیتر یا گوگل پلاس
  • انتشار ویروسی مطالب در شبکه های اجتماعی با زحمت حداقلی
  • قابلیت مشاهده آمار تعداد اشتراک گذاری و دانلود فایل
  • امکان قرار دادن لینک دانلود به ازای اشتراک گذاری در مطالب از طریق ویرایشگر دیداری یا کد میانبر
  • قابلیت اپلود فایل دانلودی از طریق افزونه یا اختصاص لینک خارجی برای فایلهای حجیم
  • امکان محدودیت در تعداد دانلود فایل
  • قابلیت مدیریت و ویرایش لینکهای ایجاد شده
  • پشتیبانی از فرمتهای مختلف فایل توسط افزونه
  • قابلیت گرفتن پشتیبان از گزارشات دانلود و اشتراک گذاری فایلها
  • و …

تنظیمات افزونه دانلود به ازای اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی

screenshot-1

پس از نصب و فعال کردن افزونه دانلود فایل در وردپرس بعد از اشتراک مطالب دو گزینه با عنوان تنظیمات Viral Downloader setting و downloadables در پیشخوان ایجاد میشوند، ابتدا باید تنظیمات افزونه را انجام دهید و کدهای id شناسه مربوط به برنامه های فیس بوک، گوگل پلاس و توئیتر را که قبلا ساخته اید در فیلدهای تعیین شده وارد کنید. اگر میخواهید ip هایی را از اشتراک گذاری و دانلود فایل محروم کنید میتوانید در بخش download log تنظیمات مربوط به آنرا انجام دهید.

بعد از تنظیمات افزونه میتوانید با مرابجعه به بخش فایلهای دانلودی downloadables هر تعداد که میخواهید فایل را جهت دانلود بعد از اشتراک گذاری به افزونه معرفی کنید. تنظیمات بخش افزودن فایل کاملا واضح و شامل انتخاب فیس بوک، گوگل پلاس ، توئیتر یا تمام انها جهت اشتراک گذاری توسط کاربر، انتخاب آدرس مطلبی که میخواهید sahre شیر شود، قابلیت افزودن پیام جهت نمایش به کاربرانی که قصد اشتراک گذاری دارند، انتخاب فایل توسط وارد کردن آدرس یا آپلود مستقیم میباشد.

پس از ایجاد فایل میتوان از طریق کد میانبر و یا دکمه اضافه شده در ویرایشگر دیداری وردپرس لینک دانلود آنرا در هر مکان از مطالب قرار داد.

نوشته شده در ژوئن 14, 2016 / 3,945 نمایش / کد مطلب : 15014

یک دیدگاه در “افزونه وردپرس دانلود به ازای عضویت در شبکه اجتماعی”

  1. باعث فرار کاربران میشه

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 4