مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه محافظت از لینک WP Secure Links در وردپرس

تا به حال به این فکر کرده اید که از قرار گرفتن لینک های دانلود مربوط به فایل های سایتتان در دیگر سایت ها جلوگیری کنید؟ افراد زیادی هستند که مطالب و لینک فایل های مربوط به بخش دانلود سایت شما را در سایت خود قرار می دهند. ممکن است برخی از مدیران سایت ها مخالف چنین کاری باشند و با وجود لینک های سایتشان در دیگر سایت ها مخالفت کنند.

در چنین مواقعی باید سیستمی را نصب کرد که به صورت خودکار مانع چنین کاری شود. تیم وان اسکریپت افزونه ای به نام WP Secure Links را جهت غیر فعال کردن لینک های سایت در دیگر سایت ها آماده دانلود کرده است. توسط این افزونه دیگر نگران قرار گرفتن لینک فایل های دانلودی سایتتان در دیگر سایت ها نباشید.

%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d8%aa-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-wp-secure-links-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3

با فعال سازی افزونه WP Secure Links قادر هستید از اشتراک گذاری لینک ها در وب سایت های دیگر جلوگیری کنید. از قابلیت های این افزونه می توان به نمایش لینک به صورت دینامیک، محافظت از لینک ها بر اساس آی پی کاربران اشاره کرد.

نوشته شده در اکتبر 2, 2016 / 3,082 نمایش / کد مطلب : 15531

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40 − = 35