مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه تغییر لوگوی وردپرس در بخش ورود Uber Login Logo

اگر شما نیز از آن دسته از مدیران وبسایت هستید که دارای اعضا و نویسندگان متعدد هستند و دوست دارید به هنگام ورود به پنل کاربریشان به جای لوگوی وردپرس لوگوی سایت شما را در بخش Login مشاهده کنند باید بگوییم این کار چندان سخت نیست و نیاز به کد نویسی یا ویرایش کد ندارد و شما می توانید این کار را به راحتی و توسط یک افزونه انجام دهید.

76pxst1t-Recovered

Uber Login Logo نام افزونه ی وردپرسی است که امروز قصد معرفی آن را داریم و به کمک آن شما می توانید به جای لوگوی وردپرس در بخش Login لوگوی سایت خود را قرار دهید. یکی از ویژگی های این افزونه نسبت به افزونه های مشابه این است که سبک بوده و سرعت لود سایت شما را پایین نمی آورد برای استفاده از افزونه وردپرس Uber Login Logo فقط کافیست که آن را دانلود کرده و در بخش پلاگین های وردپرس آن را فعال کنید و برای تغییر لوگوی بخش ورود به پیشخوان نیز فقط کافیست در بخش مربوطه لوگوی مورد نظرتان را آپلود کنید .

نوشته شده در مارس 2, 2016 / 2,794 نمایش / کد مطلب : 13407

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 22 = 24