مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه تغییر اندازه تصاویر بندانگشتی Post Thumbnail Editor

حتما شما نیز در برخی سایت ها مشاهده کرده اید که از تصاویر بندانگشتی برای نمایش خلاصه وار مطالب استفاده می کنند. در برخی از سایت ها از نمای بندانگشتی برای نمایش مطالب مشابه با یک مطالب استفاده می کنند ، در برخی سایت ها برای نمایش مطالب تصادفی و در برخی سایت ها برای نمایش آخرین مطالب سایت. افزونه های متعددی به این منظور ایجاد شده اند که به کمک آن ها می توانید تصاویر بند انگشتی را برای مطالب سایت خود ایجاد کنید. یکی از این افزونه ها ، افزونه ی وردپرس Post Thumbnail Editor می باشد.

1oupjrrw

افزونه وردپرس Post Thumbnail Editor به منظور ایجاد تصاویر بندانگشتی برای مطالب سایت طراحی شده است البته برای تاثیر عمل این افزونه شما باید قالبی برای سایتتان در نظر بگیرید تا تصاویر بندانگشتی ایجاد شده توسط این افزونه در سایت شما مشاهده شود . همچنین به کمک این افزونه می توانید سایز های اختیاری برای نمایش تصویر بندانگشتی انتخاب کنید.

مراحل نصب افزونه Post Thumbnail Editor :

  • دانلود فایل زیپ
  • باز کردن فایل زیپ در مسیر wp-content/plugins directory
  • فعال کردن پلاگین از منوی پلاگین های وردپرس

برای استفاده از تصاویر شاخص این افزونه کافیست روی عکس مورد نظرتان در کتابخانه رسانه کلیک کرده و نمای بند انگشتی را انتخاب کنید و در بخش تنظیمات آن اندازه ی دلخواه را برای نمایش عکس انتخاب کنید .

نوشته شده در مارس 2, 2016 / 2,374 نمایش / کد مطلب : 13395

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 79 = 84