مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه ایجاد فاکتور فروش در سایت WooCommerce PDF Invoices

یکی از موارد مورد نیاز برای کسانی که فروشگاه اینترنتی یا سایت فروش محصول دارند وجود افزونه ای برای ایجاد فاکتور فروش می باشد ما امروز می خواهیم در رابطه با این مساله یک افزونه ی خوب و مناسب را برای شما معرفی کنیم. یکی دیگر از افزونه های وردپرس برای سایت های فروشگاهی افزونه وردپرس WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فاکتور سفارشات سایتتان را ایجاد و چاپ کنید و حتی فاکتور ها را به صورت اتوماتیک به ایمیل مشتریانتان ارسال کنید.

افزونه ایجاد فاکتور فروش در سایت - ایجاد فاکتور فروش در سایت های وردپرس

یکی از مزیت های استفاده از افزونه وردپرس WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips این است که شما می توانید قالب فاکتور را در بخش تنظیمات افزونه و از میان قالب های پیشفرض انتخاب کنید و یا از قالبی که خودتان طراحی کرده اید استفاده کنید. همچنین شما در بخش تنظیمات این افزونه می توانید تایین کنید که فاکتور قابل دانلود کردن باشد و یا مشتریان شما بتوانند از فاکتور پرینت بگیرند. همچنین شما می توانید فاکتور فروش را به همراه بسته بندی محصول به مشتریان خود ارسال کنید.

برخی از ویژگی های افزونه WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips :

  • امکان ارسال اتوماتیک فاکتور فروش به ایمیل مشتریان
  • امکان دانلود فایل PDF فاکتور
  • امکان ایجاد فاکتور ها به صورت یکجا .
  • قابلیت تنظیم فاکتور به کمک کد های HTML/CSS
  • امکان دانلود فاکتورها از صفحه حساب من
  • امکان شماره بندی فاکتور های متوالی – با قالب بندی سفارشی
  • و …
نوشته شده در مارس 7, 2016 / 2,602 نمایش / کد مطلب : 13485

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 6