مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه اشتراک مطالب فیس بوک در وردپرس Facebook Timeline Feed نسخه ۲٫۰

پست های فیس بوکی خود را در وردپرس به اشتراک بگذارید!

احتمالا با خواندن تیتر کمی تعجب کرده باشید، قبلا افزونه هایی برای اشتراک گذاری مطالب وردپرس در فیس بوک را برای شما وان اسکریپتی های عزیز قرار داده بودیم اما این بار می خواهیم افزونه ای را معرفی کنیم که به کمک آن می توانید مطالب و محتوای فیس بوک خود را در سایت وردپرسی خود نمایش دهید! شما می توانید پست های صفحه فیس بوک خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید و این گونه بازخورد بیشتری از محتوا دریافت نمایید.

افزونه-اشتراک-مطالب-فیس-بوک-وردپرس-faceboo

افزونه اشتراک مطالب فیس بوک در وردپرس

افزونه Social SEO Facebook Responsive Timeline Feed به شما کمک می کند در وبسایت خود یک خبرخوان فیسبوک راه اندازی کنید. همچنین این افزونه می تواند به شما کمک کنید سایت خود را بر پایه مطالب فیس بوک خود پیش ببرید. افزونه Social SEO Facebook به کاربران سایت شما این امکان را می دهد که مطالب را مجدد از وبسایت شما در دیگر شبکه های گوگل پلاس، توییتر و خود فیس بوک به اشتراک بگذارند.

همانطور که از نام این افزونه پیداست، افزونه Social SEO Facebook Responsive Timeline Feed به سئوی وبسایت شما کمک بسیاری خواهد کرد و هدف اصلی این افزونه همان بهبود سئوی سایت است که امروزه اولویت راه اندازی هر سایت، بالا بودن میزان سئوی آن می باشد.

برخی از ویژگی های افزونه

  • تنظیم دریافت مطالب به صورت خودکار و یا دستی
  • سفارشی سازی
  • طراحی مناسب برای نمایش در سایت
  • امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی محبوب

دوستان به زودی نسخه رایگان این افزونه برای اولین بار در وان اسکریپت منتشر خواهد شد! پس لطفا منتظر بمانید.

نوشته شده در می 25, 2016 / 2,581 نمایش / کد مطلب : 14729

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 7 = 3