مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزودن سوال امنیتی به بخش ورود به مدیریت وردپرس

خیلی از موسسات مالی و شرکت های بزرگ به اضافه کردن سوالات امنیتی برای کاربر ها جهت تایید هویت نیاز دارند. به تازگی یکی از خوانندگان وب سایت از ما پرسیدند آیا امکان این وجود دارد که سوال امنیتی در وردپرس اضافه نمود تا لایه امنیتی اضافی در وب سایت اضافه کرد؟ در این مقاله از وان اسکریپت ما به شما افزونه اضافه نمودن سوال امنیتی در صفحه ورود ثبت نام و بازیابی رمز ورود را معرفی خواهیم نمود.

securityquestionswp

چرا از سوال امنیتی در فرم های ثبت نام و ورود استفاده کنیم؟

راه های زیادی برای محافظت کردن بخش مدیریت جهت دسترسی به آن از افراد ناشناس وجود دارد.اگر شما از وب سایت هایی که دارای کاربر های متعددی دارند استفاده می کنید این خیلی سخت است بین امنیت و تجربه ی کاربران

اضافه کردن سوال امنیتی در وب سایت وردپرس همانند یک رمز می باشد.کاربران شما می توانند از بین سوالات رندوم که قبلا شما مطرح نموده اید انتخاب نمایند و پس از آن جواب خود را به آن سوال جهت افزایش امنیت کاربری خود انتخاب نمایند.

این باعث می شود هکر ها به سختی بتوانند با استفاده از رمز ها و ایمیل های قبلی به وب سایت و کاربر های آن ها نفوذ کنند.

اضافه کردن سوال امنیتی جهت افزایش ورود کاربران وردپرس

ابتدا شما نیاز دارید به نصب و فعال سازی افزونه ی WP Security Question که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

پس از فعال سازی افزونه برای پیکربندی تنظیمات افزونه ابتدا از بخش پیشخوان بر روی تنظیمات رفته و از منوی کشویی باز شده بر روی Security Questions کلیک نموده تا وارد پنجره ی تنظیمات افزونه شوید.

securityquestions

پس از ورود به صفحه تنظیمات افزونه شما لیستی از سوالات امنیتی نصب شده را خواهید دید.شما می توانید سوال امنیتی مورد نظر خود را با کلیک نمودن برروی اضافه کردن بیشتر یا “Add more” اضافه نمایید.هم چنین  می توانید سوال های قبلی را هم ویرایش و یا حذف نمایید.

در پایان صفحه تنطیمات شما می توانید گزینه هایی برای فعال سازی سوال امنیتی در صفحات ورود-ثبت نام و فراموشی رمز عبور انتخاب نمایید.

enablesecurityquestions

فراموش نکنید که پس از انجام تنظیمات مورد نظر بر روی ذخیره ی تغییرات کلیک نمایید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

پس از اعمال تنظیمات وب سایت شما از کاربران برای ورود و هر بخش دیگری که سوال امنیتی را فعال نموده اید سوال مورد نظر را می پرسد.

loginsecquest

نوشته شده در دسامبر 9, 2016 / 4,406 نمایش / کد مطلب : 16096

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 2