اسکریپت پشتیبانی (تیکت) رسپانسیو Support Ticket System
Support Ticket System یک اسکریپت فوق العاده در زمینه مدیریت و پشتیبانی کاربران می باشد که به صورت ۱۰۰% ریسپانسیو شده و بوت استرپ می باشد . شما با استفاده از این سیستم میتوانید برای محصولات,سرویس ها یا خدمات خود یک بخش تیکت و پشتیبانی ایجاد کنید. این سیستم دارای امکانات زیادی از جمله قابلیت ایجاد و پیگیری تیکت ها توسط کاربران, قابلیت ارسال مقالات و آموزش ها در بخش های مربوط می باشد. امکانات کلی این سیستم را به شما معرفی می کنیم.
ویژگی های اسکریپت تیکت ریسپانسیو :
- ارسال گزارش تیکت ها به صورت ایمیل
- قابلیت مدیریت تیکت ها
- دارای پنل مدیریتی
- دارای جستجو کننده تیکت
- قابلیت افزودن مدیر با ویژگی های مختلف
- تنظیمات درجه اهمیت تیکت
- دارای چهار نوع وضعیت تیکت : باز ،بسته،در انتظار و پاسخ داده شده
- دارای نمودار و آمار مربوط به تیکت ها
- قابلیت فعال کردن آواتار مدیر و کاربران
- قابلیت بلاک / حذف کاربر
- قابلیت نمودار هفتگی / ماهانه برای پشتیبانی به کاربران
- طراحی ریسپانسیو ( واکنش گرا )
- سازگاری با مرورگر های مختلف
- دارای مستندات و توضیحات کامل مربوط به کد ها
- و …
نوشته شده در فوریه 26, 2015 / 4,930 نمایش / کد مطلب : 11913
سلام خسته نباشید
این اسکریپت امکان فایل پیوست هست
سلام دوست عزیز
متاسفانه این امکان رو نداره