مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

اسکریپت حرفه ای پرسش و پاسخ Anova Pro v4.0.8

anova.demo.agriya.com_2015-04-25_00-04-04

اسکریپت حرفه ای پرسش و پاسخ Anova Pro v4.0.8

همه ما می دانیم که اینترنت به معنای دانش ، اشتراک گذاری و یاد دادن است . امروز انجمن و وب سایت های پرسش و پاسخ از جایگاه بسیار محبوبی در میان کاربران قرار دارند ، چون می توان از طریق آنها سوالات خود را ذکر کرد و به سوالات دیگران نیز پاسخ داد . همان یاد گرفتن و یاد دادن . در این مطلب از وان اسکریپت یک اسکریپت بسیار کاربردی و حرفه ای به نام Anova که نگارش ۴٫۰٫۸ و نسخه حرفه ای آن هستش را به شما عزیزان معرفی خواهم کرد . با استفاده و بکارگیری این اسکریپت شما قادر خواهید بود یک سایت پرسش و پاسخ با امکانات جدید راه اندازی کنید . شاید برای شما پیش آمده باشه که یک سوالی خواسته باشید در یک وب سایت پرس و پاسخ ذکر کنید ، اما نتوانسته اید سوال خود را در قالب فقط متن ذکر کنید و نیاز به ویدیو یا صدا داشته اید که متاسفانه تعدا بسیار محدودی از سایت های پرسش و پاسخ دارای این امکان هستند . اساسی ترین امکان این اسکریپت قابلیت درج سوال توسط صوت ، ویدئو ، تصویر و متن هستش ! توسط این اسکریپت برای کاربران خود عملا هیچ محدودیتی نخواهید گذاشت و به آنها اجازه می دهید هر طور که راحت هستند سوال خود را پرسیده و یا به سوال دیگران پاسخ دهند .کاربران وب سایت شما همچنین خواهد توانست سوالات را بر حسب صوتی ، تصویری و متنی مرتب و چستجو کنند .

در مورد سئو نیز این اسکریپت بسیار حرفه ای کد نویسی و طراحی شده است . آدرس های اینترنتی سئو فرندلی ، رعایت تمامی قواعد سئو و … در این اسکریپت به وضوح دیده می شود . در این اسکریپت این قابلیت به مدیران نیز داده شده است که وب سایت خود را بسیار ساده بدون نیاز به دانش فنی بسیار ، وب سایت خود را شخصی سازی کنند . امکانات مدیریتی کامل و حرفه ای ، طراحی کاربر پسند ، جستجوی حرفه ای ، قابلیت دسته بندی سوالات ، نمایش برترین پاسخ دهنده ها و برترین پاسخ ها ، مرتب سازی سوالات بر اساس حرف الفبا ، نمایش سوالات پاسخ داده نشده ، قابلیت ایجاد ویجت توسط کاربران برای نمایش سوال ها در وب سایت یا وب لاگ خود و … از امکانت کاربردی این اسکریپت به شمار می آیند .

نوشته شده در آوریل 23, 2015 / 3,283 نمایش / کد مطلب : 12283

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 3